...

- Michael! Ez mikori is? - kérdeztem érdeklődve.

- Nem tudom.. De az biztos, hogy nem régi! - mosolygott rám.

- Ugye tudod, hogy mennyire imádom ezt a dalt, és a kinézetedet is? - mondtam.

- A kinézetemet is?

- Hoppá.. Elszóltam magam - pironkodtam.

Ő csak mosolygott, és büszkén tovább nézte a videót. Én pedig csak rásandítottam, majd nyugodtan, vele együtt néztem az örök izgő-mozgő lépésekkel tele tűzdelt, imádnivaló hangjával ékesített koreográfiát. :)

... 

Szerző: ^^Barby^^  2012.02.16. 00:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifewithhim.blog.hu/api/trackback/id/tr254116014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása